Doymuyor diye düşünmeyin bence, çünkü benim bebeğim de aynı dönemde sık sık emmek istiyordu. Çoğunlukla gaz nedeniyle ama benim bebeğimin hiç gazı yoktu sindirim sistemi geliştikçe sancıları oluyor sindirmekte zorlandıkları oluyor o zaman da gaz sancısı var gibi davranıyorlar ve rahatlamak için sürekli emmek isteyebiliyorlar. Ve meme+mama olarak gidecekseniz mutlaka önce emzirin, sonrasında gerekirse mama verin. Mama da gaz vs yapabiliyor çünkü