Merhaba, bende humana kullandım uzun zamandır. Şu an gerek duymuyorum çünkü her istediğinde emziriyoruö ben ve doyuyor. Fakat Facebook’ta bir emzirme danışmanı bunun İçin “mama üreten firmanın süt arttırıcı çay yapması saçmalıktır. Süt kesilsin ki mama satılsın” gibi bir yorumunu okumuştum. O günden bu yana biraz mesafeliyim. Açılmamış iki paket bekliyor. Sevgiler