cino selam kızlar dün klips yöntemiyle sünnet yaptırdık 4 buçuk aylık bebeğime, mafolduk çok şiddetli ağlamaları var altı saatte bir fitil yapıyoruz. ne sıklıkla suya oturtalım denetimleriniz neler geceden beri o ağlıyo ben ağlıyorum napıcamızı şaşırdık
Aka2020 cino ben de yaptırcam şu an çok korktum . Zaten günlerdir ağlıyorum şimdi siz böyle deyince daha kötü oldum 😔
cino Aka2020 bütün gece ağladım sütüm kesilcek diye korktum artık öyle çok ağladı ki fitil veriyorum zararı olmaz demi çok çaresizim
Aka2020 cino Allah acılarını ağrılarını göstermesin. Hasta çocuğu olanlara yardımcı olsun çok zor😔 fitili doktora danışıp ver canım bi de ben burda görüyorum ilk iki gün aşırı ağlıyorlarmış. Merak etme bi şeyi yoktur inşallah
nyac Canım bizimde öyle oldu 2 gün aşırı ağladı ama sen fitilden önce bi danış doktora istersen yine de
mylife_efem Ben 53 günlükken lokal yaptedm hic aglamadi ilk cisinde agladi sonra birsey yokmus gibi devam ettik