Anneler günaydın. Dün akşamdan beri oğlumu emzirmeye çalışıyorum ama nafile ağzına yaklaştığı anda yüzünü buruşturup çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor. Ayağa kaldırınca hiç bir şey yokmuş gibi gülümsemeye devam. Gece aç uyudu, uyku sersemi emzirdim ama oda çok uzun emmedi. (Mama vermeyi de denedim onu da reddetti.) Bu zamana kadar beslenmede hiç sıkıntı yaşamamıştık. Bu kadar büyüyünce de meme reddi yaşayan var mı?