lvn1221 Bebegim 4 buçuk aylık. Kakası bu aralar yeşil çok değil ama biraz sulu ve pütür yok. Süt içiyor bir kaç günde bir yapıyor. Bu süreçte dr a gitmeye korkuyoruz neden böyle acaba. Mukus kan yok
Tuba92 lvn1221 süt derken mama herhalde canım ishal gibi anlattığın belirtiler başka ateş v.s huzursuzluk varsa bi git istersen hastaneler de ona gore koruma alınıyor. Ya a güvendiğin eczaneye maflor sase yâda reflor yatırabilirsin
Masal61 lvn1221 Benimde öyleydi popo darlığımız vardı bizim doktor kalmış birikmiş kakaya yeşil olur diyodu bide alerjisi varsa
02022020 lvn1221 havalar sıcak terleyip üşütmüş Ceyranda kalmış olabilir kusması ateşi yoksa korkmayın takip edin su verin kakası dolu dolu 5 i geçiyosa yaptığı herkaka yeşil oluyosa mutlaka doktora gidin
lvn1221 Tuba92 yok anne sütü alıyor sağarak veriyorum o yüzden ön sütü fazla almış olamaz herhalde bilemedim bazı yerlerde ön süt yeşil yapıyor diyor ama gogsumu sağarak boşaltıyorum
lvn1221 Tuba92 ateş huzurluk yok ya bulunduğum yer sıcak o yüzden atlet tek giydiriyorum ama bazen ayaklarını bakıyorum soğuk acaba üşüttüm mu
Tuba92 lvn1221 canım bir de geyrek derler batmış olabilir ara ara bebeğim 6 aylık yaşıyordum cidden tecrübe edindjm kulak ağrısı da yapıyor demir veriyorsan o da yapıyor. Reflor alıyorum sase kullanıyorum düzenliyor
Tuba92 lvn1221 usutmuste olabilirsin kulağıda ağrıyor olabilir ya da birseyden mikrop kapmış olabilir rahatlamak istersen bi sağlık ocağına götür