Merhaba hanımlar Normalde emziriyorum ama bugün emziremeyeceğim bebeğim 7 aylık biraz sütümü sağmıştım ama az çıktı ek gida veriyorum uykuya geçmesi için biberonla birşeyler içirmem gerek. Araştırırken sıvı bebek sütlerini gördüm aptamil hipp markalarının var bunlardan daha önce kullanan oldu mu mamanın sıvı hali gibi bir şey mi acaba yardımcı olursanız çok çok sevinirim acil bir durum 🙏🙏