Haftasonu köye gitmiştik orda soğuk aldı büyük ihtimalle. Çok şükür ki başka bişeyi yok ama 2 gündür burun tıkanıklığından uyuyamıyor bebeğim :( sürekli izotonik su damlatıyorum arada bi serum fzyolojikle çekiyorum ama sümük yok hırıltı var. Buhar makinesini de çalıştırıyorum. Başucuna soğan da koydum ama yok bana mısın demiyor nefes alamıyor çocuk:( başka ne yapmalıyım yardımınıza ihtiyacım var:(