eslem_2020
Esifet
Dün ben 2 aylık olduğundan beri doktorum kalkma o acıkınca uyanır dedi diye kalkmıyorum dedim, o kadarcık bebek o kadar saat aç bırakılmaz dediler. Çünkü benim bebeğim uyanmıyor. Mesela gece 11 buçukta uyudu, 9a geliyordu kalktık. Kilosu gelişimi iyiyse bırakılır. Bütün gün sizinde uykuya ihtiyacınız oluyordur. Zaten acıktığında uyanıyorlar. Merak etmeyin hiç birşey olmaz. Doktorunuza da sorarsınız.