Yoncadn Merhaba 13 günlük bebeğim gündüzleri çok kısa gece ise 4 saat uyuyor uyanmıyor sarılık yok bu kadar uyuması normal mi doktor normal dedi ama içim rahat etmiyor
Gtfssdh Yoncadn normal ben de sarılık vardı geçti hiç uyandırmadım varken bile 3 saat uyumasına izin veriyordum