Merhaba güzel anneler kızım 10 aylık olmak üzere gündüz hiç bir sıkıntı yok gece uyuduğunda gazını çıkartamıyor ve geceleri çok ağlıyor çok tekrar uykuya döndüremiyorum gazını çıkartmamızada izin vermiyor ağlarken tepinirlen kendi çıkarıyor ne yapayım var mı başına böyle şeyler gelen 😞 bende artık güzel güzel uyumak istiyorum gece kalkıp emzirmeye razıyım ağlaması olmasa 😢