Kızlar ya bişi sorcam illaki bileniniz vardır benim 3 ay 12 günlük oğlum var şimdiye kadar hep emzirdim halada emziriyorumda az önce ilk defa sağdığım sütü dolaba koycakken uyandı göğüslerimide boşaltığım için onu vermek zorunda kaldım küçük biberonda 125ml yazan yere kadar doldurdum verdim yeterli midir ?
Ne kadarla doyuolardırki bizden okadar mı emiodur yoksa daha mı fazladır ?