Balteknem serenittyyy vallah sasircaksin ama bende sasiriyorum basiyodu ve suan 5 aylik hala basiyo hemde cok guclu ve dimdik ve cok seviyo kiziyoda kalkmadimi
Muhammedtrn serenittyyy yürütmek mi istiyorsunuz? 🙄 Basmamaları gerekir tabi ama bazı bebekler kendini kastığında dik durabiliyor. Mümkünse bastırmayın şimdilik.
ZMK serenittyyy bizimki basıyodu valla 3 aylıkkende destekli tuttuğumuzda adım atar gibi yapıyodu ayaklarını
serenittyyy Muhammedtrn hayır tabikide ne zaman yürüyeceği konusunda bi bilgim var ama basacağı hakkında yoktu o yüzden sordum
Balteknem serenittyyy o zamandan buzamana kadar hep basiyo yani ozaman sadece tutarkendi tabi ama annem ve esim fark ediyodu bende ve oyle gitti suan 5 aylik duruyo hazir olmasa yaptirmam ama az tabiki duruyo aceleci herkez diyo cabuk yurucek ama sanmıyorum
Zeynepazram Canım bebeklerin basması bir reflekstir zamanla kaybolur isteyerek yapmıyor ama kalca gelisimi icin bastırmamak gerekıyor
Balteknem Zeynepazram Evet kucukken zaten sadece tutmaydi ama 5 aylik oldu simdi mecbur azda olsa duruyo durmazsa yanıyoruz yikiyo ortaligi