ZeynepKarataTeytey Hayır gelmedi zaten şüphelendim iyice. Cuma günü eşim aradı 20 dk telefonda bekledi. Salı günü çıkarıcaz kargoyu dedi ama artık emin değilim. Burdan da yazdım indirim var vs diye çok pişmanım. Keşke yazmasaydım 😔
Banaz da bir arkadaşım diyince hemen burda paylaştım. Yine de iyi düşünmek istiyorum, umarım dolandırıcı değildir.