Merhaba hanımlar sezeryan oldum 25* gün oldu digum yapali dikiş yerimde bigun sarı kokulu biseyin geldiğini farkettim doktora gittim orayı kuru tutmami peçete pudra koymam gerektiğini söyledi hafif bir kızarıklık var bgun en baş kısım çok az kanama yaptı başına böyle bişey gelen varmı çok korkuyorum lütfen yardmci olun