Ahidemmm şuan beni en iyi anlayan siz, sizide ben sanırım.. En çok korkup vicdan azabından öldüğüm tek konu bu, oğlum ve onun ihtiyacı olan sütü. Mama takviyesi var doğduğundan beri sütüm hiç bi şekilde doyurmuyor ama 1 damla bile alsa şükür diyorum. Gelceklerse en hayırlı zamanda inşallah ama bekleyelim bakalım biraz daha bi 2 gün sonra tekrar test yapıcam ben sizde yaparsınız bakalım ne olucak 🥺