Merhaba 2,5 ay önce doğum yaptım stresli bir dönem geçirdim önce diş etimde kamaşma başladı sonrasında ağrı yaptı sızlama gibi doktora gittim emzirdiğim için diş etlerimi temizledi. Ama bende korku var ve uyuştırmadan yaptığı için kendimi kastım bir hafta sonra çene ağrısı sol tarafta alt çene kemiğime kadar çok ağrı çektim ve tekrar gittim panoramik film çekti sadece 1. Azıda büyük dolgu var kanal yapalım dedi dişe muayene yaptığında ağrı olmadığı için vazgeçti ve çene ekleminden kaynaklandığını düşünerek kas gevşeticiler verdi ama süt verdiğim için sadece parol içebiliyorum. Çene ağrım sıcak kompresle hafifliyor fakat 3 gün sonra o diş ısırınca çok ağrı yapmaya başladı ama sıcak soğuk hassasiyeti yok, zonklama yok. Baskı yapınca acıyor sadece. Doktor o dişe bayağı vurmuştu muayene ederken ondan olmuş olabilir mi diye düşünüyorum böyle bişey yaşayan oldu mu? Covid zıkkımı nedeniyle de istemiyorum gitmek artık doktora falan 😟