Arkadaşlar oğlum 13 aylık. Son iki gecedir birden bire ağlayarak uyanıyor. Normalde emer hemen geri uyurdu ağlama olmazdı. Çok tedirgin oluyorum. Bacaklarını kasıyor ağlamaya bağırmaya devam ediyor. Kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştım bi süre daha devam etti. Gece terörü bir yaşında başlar mi, yoksa ağrıyan bir yeri yüzünden olabilir mi? Bir fikri olan var mı?