Bebeğimin uyku düzeni vardı geceleri uyur gündüzleri az uyurdu. Bugün yarım biberon şekerli su vermişler(ben yanında değildim işim vardı kayınvalime bıraktım bi saatliğine) o yüzden de gündüz bütün gün uyudu. Şimdi de gece uyumuyo. Allahım çıldırcam ya…… küfrediyorm içimden resmen. Bide diyolar ne güzel uykusunu alıyo işte diye. Allahın beları ya…. bi saatte mahvettiler tüm düzenimizi…..