11 ay olacak hala aynı. 2 sezaryen oldum. Genel anestezi de hiç sorun yaşamadım ama spinal kalıcı ağrı bıraktı. O yüzden kimse aman bebeğimin doğduğu anı göreyim diye böyle risk almasın. Pişmanım ve tavsiye etmiyorum. Genel anestezinin gözünü seveyim ya