Mathilda22 Oğlum 21 aylık, gece uykusu öncesi birşeyler yedirmiyorum. Gece 1 ya da 2 kere emmek için kalkıyor ama uyanık olmuyor neredeyse emip tekrar uyuyor. Son zamanlarda bana da süt ver diyenler oluyor ama anne sütü geliyorken gerek yok diye düşünüyorum. Mama vs. ben de hiçbir şey vermedim. Sadece bugün damakları çok acıyor diye meyve püresi ( elma armut havuç portakal erik ile) yaptım, irmiği de pişirdim suyla. Kavanoz maması yaptım 1-2 gün öğlen yediririm diye. Ek gıda konusunda 9. aydan sonra bir soğuma geldi bakalım üstelemiyorum artık.