Reyyan34 benim kızım da 15 aylık, artık her gün ağlıyorum nolur yemek ye diye :(
her gün değişik değişik şeyler hazırlıyorum akşama kadar mutfakta onun için uğraşıyorum ama yok en fazla yediği 4-5 kaşık -kendi kaşığıyla-
normalde çok enerjik neşeli biriyim ama o yemek yemedikçe ben de üzüntüden çöküyorum
15 aylık ve 9 kilo :( son üç aydır bir gram bile almadı