Sevde07 Ben varım 2 yıl olcak ekimde bebegim de 43 günlük yetiyor çok şükür ama bol bol emziriyorum ben memeyle bitişik adeta birde bol su içiyorum
Karauzumum İlk ay ben de öyleydim çok emek verdim saatlerce emzirdim ama ikinci ayda yetmedi mecburen mama başladık 3 aylık bebeğim
Karauzumum Malum düzenli beslenmek lazım bizim az ve sık o sebepten sanırım artık rızık meselesi dedim çok emek verdim vicdanen rahatım o sebepten dr 10 günde 300 gr alırsa gerek yok dedi 180 gr alınca başladık 2 kez veriyorum şimdi 60 cc