midyedolmam35 prima aktif bebek kullanıyoruz önce sleepy di sızdırma yaptığı için primaya geçtim ikisinden de çok memnunum. Şuan 7 aylık hiç ıslak mendik kullanmadım e bebekten temizleme pamuğu ve su ile temizliyorum altını ıslak mendik 7 ayda 3 defa filan anca kullandım. Idlak mendiller ne kadar doğal içerikli diye yazsada illaki içeriğinde kimyasal var canım riske edemedim.