Guness05 kızım 17 ayına bastığı gün yürüdü. Biz baktık kendiliğinden olmayacak, elinden tutup yürütmeye çalışıyorduk ve aynı sizin dediğiniz gibi ağlıyordu. Çözümü şöyle bulduk, çıktık sitenin parkında bahçesinde elinden tutup yürüttük, o zaman hoşuna gitti ağlamadı. Kısa süre sonra yürümeye başladı. Yani eğer gelişiminde bir problem yoksa endişelenmeyin. Benim kızım tutunarak her yere yürüyordu, daha yürümeye başlamadan aylar öncesinde masalara tırmanıyordu. Yani gelişimi iyiydi, anladık ki tek eksiği cesaret. Onu da yukarda anlattığım şekilde çözdük. Bence siz de bir deneyin, yine de olmazsa 18 ayı dolana kadar bekleyin, ondan sonra doktora götürürsünüz bence