Seray123 Hanımlar bi sorum olacaktı kucağıma gazını çıkarmak icin alıyorum ama bacaklarını içeri doğru topluyor çok mu gazı var acaba yada sancısı flan mı 😒 üç günlük henüz
Mervee1 Seray123 karnına zeytin yağı sürüp masaj yapın ve ayaklarımı hafif ileri geri yapın çıkarır rahatlıkla iki çocuğumu da o şekilde büyüttüm 3 . Ayda gaz bitti tamamiyle
Meltemkuzey Gazı çok oldugu icin oyle yapiyor bebis gazını her emzirmenizde çıkarın uyusada deneyin gazını cikarmadan yatırmayın benim bebis inliyordu resmen 3aydan sonra rahatladm