Evet konu burayla alakasız ama sormak istedim. Benim saçım çok kalın telli kabarık bir saç inatçı yani normal duzlestircyla bile 2 3 sefer üstünden geçerek duzlestiriyorm buda çok zmanimi alıyor şuan kullandgm duzlestirici remington. 1 ay sonra iş başı yapacağım ve düzleştirici tarak almak istiyorum enazndan az zamnimi alsın ve hızlı olsun istiyorum ama çok kalın telli olduğu için teredduttym. Philips çok oneriyolar ama onun derecesi sanırım 300 e kadar yok oyuzdn emin degilm yani inatçı saçları olul kullandklarinz neler çok uzun oldu kusura bakmayin. Teşekkürler şimdiden :) 💙