SongulNare ben ilkten daha hamileyken bilmeden emzik biberon set olarak almıstım meger onlarda numaralı oluyomus bilmiyodum doğdugundan beri aldıgım emziği biberonu kullandım hala kullanıyorum 2 numara 😀😀😂
agzı alıstı demekki emiyo oynuyo onla gecen emziği evde unutmusum yoldan eczaneden06 ay aldım verdim agzına cok küçük geldi emmedi hashhshs ememedi 5 aylık olduk dün