11 ay 10 günlüğüz formül mama kullanıyoruz her seferde 150 ml içiyor azmı ? Sizin benişler ne kadar süt içiyor? Sabah 8:30 da 150 ml 13:00 da 150 ml akşam 22:30 yada 00:00 da 150 ml formül mama…..ara ögünlerimiz 10:30 kahvaltı…..14:30 da çorba yada yemeklerden veriyorum….17:00 da yoğrt bebe bisküvisi muz….bazen yatmadan formül mama içiyor yada muhallebi falan yediriyorum o yüzden akşam 5 ten sonra ya mama yada muhallebi