lamiya1905 Iyi geceler arkadaslar. Bebeklerinizin sacini ilk ne zaman kazittiniz? ve bunu kac kere yaptinuz veya yapacaksiniz? Ben oglumun ilk 2aylikken kazittim cunku bizlerde ilk sac icin murdar derler erken kesilmeli. Sonra ondan sora 2kere yine kestirdim. en son bugun . kaynim berber o israr etti keselim diye biz uzatmak istiyorduk. Sizlere sorum gercekten cocugun saci kesilmezse kila almaz? gelişimi yavaşlarmi?çunki eşimin ailesi boyle diyor. Bilgi edinmek istiyorum sadece surekli kazitirsak iyimi gelisir?ve saci buyuyunce kalin ve sıkmi olur?
Disisel lamiya1905 kızım baya saçlı doğdu ve hiç kestirmedim.kiyamadim 8 aylık şuan ve kilo alımı pek iyi değil kaynanangil haklimolabilir.ki acaba ya hahahaah
Eymiiii lamiya1905 bence kilo değilde s kestirmek bebeklerde sünnet ve zeka gelişimine de olumlu etkisini okumuştum benim bebeğimde saçlı Ve 3.950 doğdu şuanda kilosu iyi bende kestirmek istiyorum ama kıyamıyorum
anne15 Sac ile gelişimi ne alakaymış kızım baya saclı doğdu kilo gelişimide ortalama normal o zaman geri kalması gerekirdi sacma inanış . Kesmedik biz kız cocuğu sacsız olmaz zaten gür diye
lamiya1905 Disisel Anlamadim gitti) Ben inanmuyorum zaten ama onlar ogle dediyi icin sormak istedim baska boyle dusunenler varmi diye. Allah bagişlasin kizinizda
Ayaf lamiya1905 canim benim kizimda sacli dogdu..3ayi olunca kazidim kendim esimle birlikte..simdi 5aylik ve baya cikti saclari..gelisimin sacla hic bir alakasi yok..bide ben Azarbeycandanim.burda ilk sac 1yasinda falan kaziniyor.bilmem nasil bir sacmis da kazinmaliymis da..yaa bosver gitsin.hic birini takmadim.kendim kazidim.aslinda kazimayacaktim ancak asiri dokulme oldu.agzina falan tuy kacti.onun icin kazidim.yoksa uzatacaktim kizimi saclarini..olsun simdi de uzuyor zaten
anne15 lamiya1905 hiçte değil 😂 arkadasımın kızı peruk gibi sacla doğmuş ve kız masallah 4 yasında ama 7 yasındakilere bedel ve kilosu da var iştahlı bi cocuk
lamiya1905 Ayaf mende Azerbaycanliyam😂 bilmirem valla biz tereflerde ele deyirler ana qarninnan gelen sac oldugu ucun murdar sayilir deyirler
beyzaytr22 Ayaf bizde eşimle kestik daha yeni 2 gün sonra 3 aylık olacağız ama bir şeyi merak ettim kafasındaki damarlar mı belirgin anlamadım yeşil bir renk var gibi kafasında sizdede böyle bir şey oldu mu ?
Ayaf lamiya1905 buuy😂 xow gorduk😀can hee bizde de eyni problemdi..esebdi bawdan ayaga😃 men hec fikir vermedim..ele 3ayinda kecel eledim..indi uje saclari cixib..yeni sende fikir verme.nece bilirsense ele de ele.
Yumyyumy Maşallah oğlunuz ne güzel durmuş öyle benim oğlumda 1 yaşında 3 kere kestim.sacini ama yani takla atarak makinadan aşırı korkuyor makas dahi dokundurtmayiz kuofere gitmeye hele hiç cesaret bulamadik o derece vahim durumlar yarım yamalak sacla dolasiyoz şuan 😃 Sacla büyüme sanmıyorum açıkçası annemde demistide pek.mantikli gelmedi yani büyüyorda çok.şükür
lamiya1905 Yumyyumy cok sagolun sizin oglunuzada Masallah. Allahim butun cocuklari korusun. 🤲 Insallah yakin zamanda sizinde oglunuz aglamadan traş olur☺
Ozgebur 1 yaşında 1 numara olarak kestirdik eşimin amca oğlu berber idi ,Adana’da sıcaklar felaket olduğu için çok terliyordu oğlum kestirdik ve eşimin tarafı kestirin daha gür çıkar dediler şimdi de istiyorlar ben izin vermiyorum 😀
PonciKom lamiya1905 15 aya kadr kestırmemıstım kız bebek zaten ama kılo alımı gerzaman kız bebege gore önde bence ıyle bısey yoktur