Merhaba Güzel Anneler;
Kısa süre sonra işe başlayacağım. 6 buçuk aylık kızım var. Gündüzleri ben yokken ona verilmesi için ne kadar süt sağmalıyım? Tek seferde kaç ml anne sütü içiyorlar? Ona göre sağmaya çalışacağım. Biberonada alışamadı maalesef. Bu durumda olup süreci nasıl yönettiniz. Destek olursanız çok sevinirim🙏🏻