Seray123 Hanımlar bi sorum olacaktı kucağıma gazını çıkarmak icin alıyorum ama bacaklarını içeri doğru topluyor çok mu gazı var acaba yada sancısı flan mı 😒 üç günlük henüz
Cennet-Kokulum Seray123 olabilir ayaklarına masaj yapın karnına da yapın diyecem ama daha 3 günlükmüş göbek bağı olduğu için zor olabilir ayaklarını yavaş yavaş karnına doğru ileri geri yaptırın geçmiş olsun ☺️
metehanmom_ Seray123 anne karnında olduğu pozisyonu almaya çalışıyorlar canım çok ağlayıp çatlamıyorsa gaz değildir, benim 2 gün sonra 40’m hala ayaklarını bazen çekiyor yüzüstü yatırınca mesela ayaklarını altına kıvırıp poposunu kaldırıyor 🥰 normal yani canım
Mrsdg Seray123 benim bebeğim bacaklarını çok toplardi kucağımda ve çok ağlardı gaz demişti doktor sürekli masaj yapardık bizde
1204yusufalim Anne karnında kendini toplandığından oluyor iki büklüm oluyorlarya ondan ama gazdan olsa hem çok ağlar hemde çeker bırakır çeker bırakır bacaklarını karnına dogru