Bubuu canım hiç dünyanın kimyasalını bebeğine sürme bence hiçbir işe yaramıyorlar. İsilikten öte kuzunun boynu pişik olmuş gibi duruyor. Düzenli kantaron yağı sür boynuna doğal kantaron yağı olduğundan emin ol ama hemen geçiriyor. Hemde yavrunun tazecik cildine kimyasallar değmiyor.