KahramanAnne 3 günlük bebeğim var bugün akşam bezinde bir iki damla kan lekesi gördüm. Sebebi ne olabilir?
AybeK KahramanAnne benim kızım da da olmuştu. Kız bebeklerinde olabiliyomuş demişti doktor 10 güne kadar normal demişti. Ama siz tabi yine de bi doktora danışın
hayalperestbirealist KahramanAnne çişinde gördüyseniz yetersiz beslenmeden olabiliyor ilk günlerde. Kristal adı. Daha sık emzirin geçer sütünüz arttıkça. Bizde de olmuştu. Başka bir şey olacağını sanmıyorum. Çişten alerji çıkmaz.
Harikara KahramanAnne somon rengiyse o normalmiş bizde de oldu ama için rahat etsin doktoruna sor yinede geçmiş olsun 😊
SidarUr Kristal adı yetersiz beslenmeden dolayı çünkü ben doktoru baya darlamıştım mama ver dedi en son mama verdim sütüm yetersiz gelmişti başta yeterince beslenince geçti
Humi KahramanAnne yenidoganda olumca iyi emzirmek gerekiyormus canim. Korkma bizimde basimiza geldi. Eger kucuk varla yok arasi kanama degilsede annenin hormonlarindam gecermis bebege demislerdi.