Ucanterlik keşke. Futbol takımları için güle oynaya ne paralar toplanıyor. O toplanan paralar kiminin eski karısına nafaka olarak, kiminin yeni malikanesine gidiyor. Devletin bir an önce bu işe bir çözüm bulması gerek. Daha kaç çocuk böyle ölümü bekleyecek 😔