KahramanAnne 3 günlük bebeğim var bugün akşam bezinde bir iki damla kan lekesi gördüm. Sebebi ne olabilir?
Eceprenses Eceprenses KahramanAnne kristal olarak geciyor idrarla geliyor ve bebegin yeterli beslenmedigini gösteriyor aynısı bizde olmuştu meğer sütüm yetmiyormus mama başlamıştık
Ayselnur Bizimde olmuştu doktor normal dedi adet kanı görülebilir göğüslerde şişlik olabilir dedi. Bazen bezle de alakalı oluyormuş çiş ile etkileşime geçiyormuş . Şimdi emmesi düzene girdi olmuyor artık zamanla geçiyor
Kayraninanesi Bizimde vardı yeni doğduğunda böbreklerinde sorun olduğu içindi sonra geçti bişeyi yoktu bir sonraki kontrolünde