Merhaba anneler.
10 aylık kızım var bugün 2. Oldu gece uykusunda şuanda ilk yatırdım 1 saat oldu uyuyalı baktım sonra kontrol edeyim dedim uyurken kalkmaya çalışıyor. Az evelde kalkmış ama uyuyor yatağında meme arıyor. ilkkez yaşıyorum cidden yaşayan var mı ? Korktum neden derseniz ben uyurkende kalkar falan beşiği korumalı ama insan korkuyor.