Merhaba arkadaşlar. Oğlum 2 gün sonra 15 Aylık olucak. Hala yürümüyor. Kendi tutunup her yerden kalkıyor. Sıralıyor. Hiç oturmuyor diyebilirim. Ama bağımsız yürüme yok henüz. Takmıyorum desem yalan söylemiş olurum. Doktora götürsem mi? Doğduğundan beri iri bir cocuk, boylu daha doğrusu. Doktoru geç olabilir demişti zaten ama takıyorum başka problemi varsa ihmal ediyorsak diye. Oğlumdan küçükler bile yürüyor üzülüyorum gördükçe
Babamız da 15 ayın içinde yürümüş bu arada