Melinda101019 Minakanne Evet cam şişede alıyorum yoksa naylonda var öyle alıyorum. Migrosta günlük tire süt geliyor. Camda kırmızı kapak kullanıyorum. Mandıradan da satılıyor alıyorum yapıyorum.