Merhaba kizlar, 3 gün önce dudagimda herpes cikti iki gün cok dikkat ettim bebegimi öpmedim ama bugün yanlislikla öptüm cok korkuyorum internette yazanlari okuduktan sonra. Gözüme uyku girmiyor. Rahatlaticak bisey söyleyin nolur. 2 yas alti bebekler icin cok ölümcül bile oldugu yaziyo. Elim ayagim titriyor korkudan. 😢😢