İyi akşamlar kızlar, Eylül de işe başlıycam ve süt depolamaya başlamam gerekiyor lakin pompa konusunda kararsızım. Wee baby manuel aldım lakin kızım sürekli memede işimi görmüyor. ( bu aralar meme reddi sıkıntımız var) lansinoh, spectra arasında kaldım aslında🤔 bir de tekli mi? Çiftli mi? Göğüslerim küçük ve Aldığımız aparatın memeye uygun olmasıda önemliymiş o yüzden kafam karıştı tecrübesizlikten. Önerilerinize ihtiyacım var🤔
Dipnot: sağ meme ameliyatlı ve kızım red etmeye başladı acil sağıma başlamam lazım süt azalmaya başlamadan😕