Hanimlar size bir deneyimimden bahsetmek istiyorum. Benim bebegimin reflüsü var ve sürekli kusan bir bebek suan 4 ay 23 günlük 20 gün önce kehribar kolye aldim yavruma rahat diş çıkarsin diye aldim kehribar hakkinda pek bilgim yoktu ileriki dönemde alirim diye düşünüyordum. Tesadüfen kehribar satan birine denk geldim ve aldim inanir misiniz maşallah subhanallah taktiğim gün yavrumun kusması tamamen bitti salya sorunu kalmadi ve inanilmaz derecede sakinlik verdi. Sizinle paylaşmak istedim keske daha önce aldaydım diyorum.