Dn123 20 Kasım doğumluyuz bizde 🌼🌼 oğlum var benimde , hala diş yok veeee biz 3 aylıkken başladık düşünün 🙄 dişleri okadar patlamıştı ama özelikle üst dişler ve köpek dişleri 🤭 alt ön de bişi yok gibiydi. Onlar da yeni yeni. Pes ettim ben bakmıyorum artık çıktımı diye çünkü çıkmayacak 😁😁😁😁