Reyhanbal Kızlar kızımın çorbalarına katmak için tavuk suyu hazırladım buzlukta nasıl saklıyosunuz ne kadar zamanda tükettiniz.
Ikrazumra19 Reyhanbal ben tavuk bile vermiyprum o yuzden suyunuda kullanmadim hic ama buz posetlerone koyip lazim olunca kup kup alırsınız
jap Reyhanbal küçükken buz poşetine koyuyodum. Sonra karton bardaklara koymaya başladım. Et suyunu da aynı şekilde