67 günlük erkek bebegim var gece gündüz hep ağlıyor sakinleştirmek öyle zor ki herşeyi her yolu deniyorum masajlar damlalar salıncak gürültü . Emziriyorum mamada veriyorum altını degistiriyorum gün aşırı banyo yaptırıyorum bir saat sakin kalsa sonra yeniden başlıyor ağlamaya öyle çok yoruluyorum ki gücüm kalmıyor artk oglumdan bir ay büyük eltimin oğlu var o sakin sakin etrafına gülücekler saçarken benim oğlum sürekli ağladıkça içim parçalanıyor çok üzülüyorum benim oğlumda sakinleşip mutlu bir bebek olacak mi bu günler geçecek mi :(