Reyhan1204 Merhaba anneler! Nisanda doğum yaptım. Temmuzda eski kiloma geri döndüm. Ama anlamsız saçma sapan bi göbüş kaldı. Ve hala regl olamadım. Regl olunca iner mi bu göbek! Egzersiz demeyin hiç halim kalmıyor spor tarzı şeyler yapmaya..
Asee Reyhan1204 canım bende nisanda doğum yaptım üstüne 2 kere regl oldum ama maleseff daha gitmedi 🤷🏻♀️
Milena21 Reyhan1204 ben bebeğim 2,5 aylıkken regl oldum ilk reglimle gobeğim azaldı ama suan normal adet döngüm gibi oldugundan aynı kaldı göbek bunada sukur doğumdan cıkınca gobeğime bakıyor ağlıyordum🤣beş kg fazlam var göbekte çatlakta yok genetk valla bişi sürmedim sülalede yoktu bende bişi surmedım😅59 la gebe kldm 77 küsürla doğuma girdm şuan 65/64 arasıyım
Reyhan1204 Livaninannesi o ilk bir ay kalacak gibi hissediyor insan ama sonra eriyor ama yine de şöyle dümdüz değil. Adet olunca iner inşallh
Angel_45 Bende haziranda doğum yaptım 1 hafta içinde hamile kaldığım kiloya döndüm gobus inmişti şimdi şişti gobek neden oldu anlamadım sıcakta korsede takilmiyorki
Livaninannesi Reyhan1204 valla ben adet görüyorum şuan anlamadım ki 2 gündür adetim zaten kanamam geç bitmişti şimdi de adet oldum ama normalde de kilolu hamile kaldım 75 ile 100 ile doğuma gittim şimdi 85im Allah büyük veririm inşallah 😄 başkaları yazmış 1 haftada normal kiloma döndüm yazmış hiç mi yemek yemediniz ben anlamıyorum ki 😄
Miracs Haziranda doğum yaptım sezeryan oldum göbeğim var bugün regl oldum hiç göbeğin gidesi yok regl olasım da yoktu hala şokunu yaşıyorum 😁😁
Reyhan1204 Angel_45 ilk doğumda hemen olmuştum. Bu ikinci sezeryan olduğum için mi olmuyor acaba. İlki normaldi
Aysen_ctn Ben de ocak ayında sezaryen oldum 6. Ayımızı dolduruyoruz göbeğiniz bi süre sonra azalacak ama adet görme zamanı değişiyor ya sanırım ben hala olmadım 😩🤷♀️
Reyhan1204 Livaninannesi valla bünye meselesi bence doğum yapıp eve geldiğimde 5 kg gitmişti zaten benim 😀
Cherry5 64 kilo ile hamile kaldım. 79 ile doğuma gittim oğlum 4.5 aylık şuan 61 kiloyum ve doğumdan sonra 43 gün kanamam oldu tam bitti derken 50. Günde regl oldum. Hala göbeğimin dikiş üzerindeki kısmı duruyor. Sanırım spor yapmaktan başka çare yok 😔
Reyhan1204 Cherry5 peki regl olunca sütünüzde azalma oldu mu öyle olur diyorlar bizi süt mü koruyor yani şimdi biz niye regl olmuyoruz