Kivicito yaa,aslında hamileliğimin 7. Ayı falandı leke gibiydi,ben de hamillelik lekesidir kesin dedim açıkçası önemsemedim,şimdi diğer omzuma da geçti, Pers günü Dr gidicem bakalım ne diyecek önemli bişey değildir inşallah,öyle yirtilacak kadar falan da asinmiyorda,