Ozgeackgz-0 Burun ameliyatı olmam gerek ama emziriyorum oğlum 6 ay 23 günlük. Sizde beklemeli miyim biraz daha yoksa olsam sorun olur mu ki bakmak için değil emzirme konusunda sorun olur mu iyileşene kadar annemler ablamlar bakar
Nurtupu Ozgeackgz-0 çok zor bir ameliyat ama bebeğiniz küçükken yaptırmanız hem iyi hem kötü. İyi yanı şimdi koşup oynamıyor peşine koşmanız gerekmez bi kişi gelse bebekle ilgilenmek için siz iyileşirsiniz. Biraz büyüyünce yaptırıyım derseniz o zaman koştu düştü yemek istedi şöyle böyle kendinize bakmaya zamanınız olmaz. Büyüdükçe gündüz daha az uyuyorlar çünkü. Kötü yanı ise emzirmenizde kucağınıza almanızda ilgilenmenizde biraz sekteye uğratır
Armonika Ozgeackgz-0 yakın zamanda kardeşim oldu. Anestezi oluyorsunuz zaten bir de birkaç ilaç kullandı antibiyotik vardı sanırım içinde ağrı kesiciler falan vardı bence biraz daha bekle canım. Ben de emziriyorum seneye olacağım bu yüzden
Ebrudefne- Ozgeackgz-0 bence bekleyin biraz kaynım ameliyat oldu olduğu sırada bizim yanımızda kaldı sadece düz yattı uyurken yediği şeyler sınırlı oldu bir süre .. ve burnunuzun tekrar düşme olasılığı oluyor bunlara dikkat etmezseniz ..
Humi Ozgeackgz-0 eger acil degilse bekleyin derim. Sonucta. Narkoz ve bir suru antibiyotik falan alicaksiniz. Bebeginize gecmese daha iyi olur sanki sagligi acisindan 🌸
Ozgeackgz-0 Sum87 hayati bir şey değil ama olmam da gerek daha önce üç kere ertelendi ameliyatım şimdi tekrardan gitsem ameliyat diyecekler geceleri uyanıyorum nefes alamadığım için hayatınız devam ediyor tabi ki ama konforlu değil
Ozgeackgz-0 Nurtupu evet bu yönden hiç düşünmedim oğlum çok kucak ister ama teyzelerinde babasında falan da duruyor bende çok canı yanarsa ne bileyim acıkırsa emmek isterse gelir yani ameliyat olursam bakacak kimsem var ama ilaçlar vs emzirmeme engel olur mu
Ozgeackgz-0 Armonika geçmiş olsun ne kadar süre ilaç kullandı ? Haklısınız beklenebilir ama hiç konforlu iyi bir uyku uyuyamıyorum eğer sorunlarımız aynıysa beni anlarsınız. Kararsızım araştırıyorum eğer beklersem oğlum emerse (inşallah devam eder) ortalama bir buçuk iki yıl bekleyeceğim yani
Armonika Ozgeackgz-0 yaklaşık bir hafta kullandı. İlk üç gün sıvı şeyler tüketti istersen sütünü sağ canım biberon tutuyorsa benimki biberon tutmuyor o yüzden erteledim.. Ya da istersen ek gıdaya tam alışsın en azından aç kalmaz belki memeyi çok aramaz bilemedim ki vallahi
EmineB10 Ozgeackgz-0 çok acil değilse bekleyin çok zor bir ameliyat zorlanırsınız Bebek ile en az bir sene daha bekleyin tavsiyem
Ozgeackgz-0 EmineB10 ezmirdiğim için bekleyeceğim neden çok zor acaba ameliyat mı zor sonrası mı birde siz oldunuz mu
EmineB10 Ozgeackgz-0 ben oldum iki yıl önce burnumda kıkırdak eğriliği vardı sol taraftan zor nefes alıyordum çok rahatladım görüntüde düzeldi iyi oldu fakat ameliyat sonrası 10 gün falan çok zor geçti benim çocuğum 3 yaşındaydı o zaman yine de üstüme gelmek istiyordu tavsiyem beklemeniz