MiracAlpinveUmutunAnnesi bizim ki Aslında zorunlu olması gerekiyordu 2 yastan sonra belli bir yaşa kadar yapılmıyormuş pipisinin ucu içeride olduğu için yaptırdık genel anestezi ile uyutuldu hiç hissetmedi çıkınca o etkiyle sadece biraz ağladı tuvaletini ilk yapmasında sadece zorlandı ama ben onu hep teselli ettim ilk tuvaletini yaptıktan sonra normale döndü yaparken acı olmadı zaten kilotu sürekli vazilinlediğimiz için normal oyunlarına devam etti doktorumuz çok iyiydi hastanenin baş hekimiydi sakın bardak kullanma dedi bunu hiç unutamıyorum sanırım 5. Günü ılık suyun içine oturt demişti üzerinden 3 sene geçtiği için bu kadar hatırlıyorum 1 hafta sonra da normale döndü şimdi iyi ki yaptırmışım diyorum gerçekten büyüdüklerinde daha zor suan aklı ermiyor ama 6 7 yaşındayken daha çok farkında oluyorlar .