Kızlar bugün kabızlık şikayeti ile kızımı doktora götürdük nerdeyse 5 aydır kabızlık cekiyoruz doktorumuz uzun bir tedavi söyledi sabah batikonlu suya oturt krem srup yapmazsa lavma … isim çok zor zaten alerjik bebek 😔 siz hiç duydunuz mu bebek 11 aylık acıyacak kabizliktan diye kakasi gelince tutuyor siz böyle duydunuz mu çevrenizde sizde nasıl atlatırız lutfen destek…