Kizlar merhaba bebegim aksam ustu belli saatlerde ve sabah karşı agliyor . Kilo alması gayet iyi sadece anne sütü veriyorum . Kakasi idrari normal . 2 saat deliksiz uyuyor emiyor tekrar uyuyor . Bazen hiç durmuyor . Mesela bugun 2 saat deliksiz uyudu aksam ustu 6da uyandi gece 10da uyudu . Kolik olabilir mi ? Yarin doktora götürücem . Kilo hakkinda da bilgi veriyim 3.500 dogdu 1 ay sonra 4975 oldu . Doyurmasa kilo almaz mantiken . Çaresiz kaldım etraftakiler sürekli sutun mu yetmiyor bu cocuk agliyor diyor :( psikolojim bozuldu